Thom Roosen nieuwe dirigent fanfarekorps.

Een nieuwe dirigent voor ons fanfarekorps! Vanaf 8 juni a.s. zal Thom Roosen starten als nieuwe dirigent van onze fanfare. Karin van Dijk heeft medio vorig jaar aangegeven het belangrijk te vinden dat er, na ruim 10 jaar, weer een nieuw gezicht voor het korps komt te staan. We vinden het jammer dat Karin haar functie bij onze vereniging neer gaat leggen maar begrijpen haar zienswijze en accepteren haar keuze. We zullen Karin nog op gepaste wijze gaan bedanken voor alles wat ze betekend heeft voor Muziekvereniging Someren-Heide.

Na een traject van gesprekken, luisteren bij repetities van andere korpsen en een proefrepetitie is Thom Roosen inmiddels bij ons als beste kandidaat naar voren gekomen om Karin van Dijk op te volgen. We denken dat hij uitstekend bij onze vereniging past, en dat we met hem op een fijne manier kunnen samenwerken op muzikaal gebied maar ook anderszins. Als Thom is begonnen met zijn functie zal hij zich nog nader voorstellen.