Leden fanfare spelen taptoe Dodenherdenking.

Net als bij andere verenigingen liggen de gezamenlijke activiteiten bij Muziekvereniging Someren-Heide stil. Er wordt geprobeerd om via Skype nog wat te repeteren, onder leiding van de dirigenten, en alle muzikanten hebben instructies gekregen om hun muziekinstrument 'fit' te houden zolang de repetities samen niet door kunnen gaan. Op allerlei manieren wordt geprobeerd om zo goed mogelijk de geest in de vereniging te houden.

Zo ontstond het idee om met zoveel mogelijk muzikanten thuis, ergens in de tuin o.i.d., de taptoe te spelen ter gelegenheid van de Dodenherdenking op 4 mei en daarvan een foto te mailen om vervolgens al die foto's op de beeldbank te plaatsen. Onze Monique maakte van alle foto's nog een mooie collage voor Facebook, en die is als header bij dit stukje te zien. Zo zijn een behoorlijk aantal van onze muzikanten toch echt betrokken geweest bij de zo belangrijke jaarlijkse Dodenherdenking.

20200504 Muziekvereniging Someren Heide 02a

20200504 Muziekvereniging Someren Heide 06a

20200504 Muziekvereniging Someren Heide 13a

Voor meer foto's klik op Beeldbank in het hoofdmenu van onze website.