Kofferbakmarkt succesvol verlopen.

Twee jaar lang moesten de kofferbakken dicht blijven vanwege corona maatregelen, maar op zondag 15 mei kon er weer een kofferbakmarkt van Muziekvereniging Someren-Heide plaats vinden. De locatie bleef hetzelfde en gelukkig is ook de goede en gemoedelijke sfeer, die onze kofferbakmarkten kenmerkte voor het corona tijdperk, meteen weer teruggekeerd. Niet in de laatste plaats dankzij het uitstekende weer mochten we een flink aantal bezoekers en standhouders verwelkomen op het marktterrein aan de Brinkweg en Ericaweg, en velen gingen naar huis met een of meerdere mooie aanko(o)p(en). Hofkapel 'De Bessembloazers' zorgde voor vrolijke live muziek en door enkele van onze leden werden er heerlijke wafels gebakken waar indien gewenst nog aardbeien en slagroom aan toegevoegd kon worden. Ook werden er ten bate van onze vereniging  asperges en aardbeien op de markt verkocht  Deze asperges werden gratis ter beschikking gesteld door de Gebr. Leijser, en de aardbeien werden geschonken door Thwan van Gennip. Van Bakkerijk vd Mortel konden we voor een vriendenprijsje het deeg voor de wafels aankopen. We willen deze sponsoren heel hartelijk bedanken voor hun steun. En we zijn er uiteraard ook erg blij mee dat zoveel mensen het de moeite waard vonden om ons marktterrein te bezoeken. Hopelijk kan er nu weer een lange reeks van succesvolle kofferbakmarkten gaan volgen.

Voor meer foto's klik op Beeldbank in het hoofdmenu.

Er staan nog geen toekomstige evenementen gepland

Er staan nog geen toekomstige evenementen gepland